عکسای باحال دابل اس


대한민국

کــرهــ یــ جــنــوبــیــ بــا دابــلــ اســ

ج ج ووووووووووووووو ن گ م ی ی ی ی ن واااااااااااااااااااااااای من مردم............این چقدر

خوشگل شده تو این عکس

الاهی غزل فدات شه


اینم یونگ سنگ خودمونه..........خب مریم ببین حال کن بااین عکسایی که  من میزارم دارم

برات هوو پیدا میکنم درحد لالیگا

ولی هیونگ اینجا چرا اینجوری افتاده..........یونگی جونم چیکار داری میکنی نیوفتی زمین

خب دیگه فعلا....

منبع:shamimast.blogfa



نظرات شما عزیزان:

faezeh
ساعت9:13---21 بهمن 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا م غزل جووووون خوبی؟ببخشید تو این چن روزه سر نزدم دل منم واست تنگیده بود ببخشید بازم
چه خبر؟اپ نکردی؟مرسی سرزدیییییییییییییی!
موفق باشی بابای عزیزم


soha
ساعت17:03---10 بهمن 1390
سلام عزیزم....
آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــمممم...
بدو بیا....منتظرتم


FFN
ساعت16:55---10 بهمن 1390
سلام غزل جون
خدایی کفم برید
ازبلاگت
راستی چرا میخواییم نظربذاریم
اینجوری میشه؟؟؟
لینکت کردم جوجوآپم بیا
http://lovelyclup.mihanblog.com/


FFN
ساعت16:51---10 بهمن 1390
سلام غزل جون
بلاگت توپه ها...جانه خودم کفم
برید...خسته نباشی
بوس بوس
آهان راستی لینکتم کردم


مریم
ساعت18:01---8 بهمن 1390
من که پایه ام فک نکنی یه وقت دارم شوخی میکنما!!من جدی تصمیم دارم برم ولی هنو زبانم کامل نیس ایشاالله تا 2 سال دیگه درس میشهپاسخ:باشه خب چه بهتر یه نفر دگه هم بهمون اضافه شد.........آخ جون بلاخره یه دوست دیگه هم پیدا کردیم که با هامون میاد کره

زهرا
ساعت14:35---8 بهمن 1390
آخه اگه امضاشو نگا کنی یه اسکلتم کشیده و منم توی سایت رسمی دبل اس که رفته بودم نوشته بود:از شکلک اسکلت خوشش میاد...پاسخ:دیوونه ای والا

زهراممممم
ساعت14:31---7 بهمن 1390
سیلاااااممممممممم - ایول عسکاشون کمی خشجیل بود- شرمنده دیرید - من کلا نبودممم -

موهای جونگیوپاسخ:پس کمی خوشگل بود......باش


azadeh
ساعت15:10---6 بهمن 1390
سلام عسیسم نویسنده عزیزمون اپ کرده از یه گروه جدید خوشحال میشم بیای و اپشو ببینی نظر هم فراموشت نشه گلم
پاسخ:باشه اومدم


samin
ساعت11:41---6 بهمن 1390
عزیمممممممم لینک شدیییییییییی
پاسخ:میسی........منم شمارو لینک کردم


زهرا
ساعت10:09---6 بهمن 1390
وای یک عشق است و شما(منظورم تو و جونگی بودا)خیلی قشنگ بود. کوماوو

مینا جون
ساعت20:10---5 بهمن 1390
سلام غزل جون.مرسی از آپت.نمیدونم چرا بادیدن عکس سنگ یهو ازش خوشم اومدراستی آپم زودی بیا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:,سـاعت 11:48 نويسنده غــزلــ| |
i413141_11.gif (242×58)
Design:●▪.کدهای دُختَر پآریسی ●▪.