대한민국

کــرهــ یــ جــنــوبــیــ بــا دابــلــ اســ

سیلوووووووووم بروبچ خیلی وقت بود از یونگی  آپ نکرده بودم خوب الان اومدم با  یونگ سنگ ..

تیپتو کی بخوره؟؟؟؟!!!!

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

ببخشید کمه میام دوباره میزارم بازم ببخشید



نظرات شما عزیزان:

sheida
ساعت23:39---1 اسفند 1390
salam,doost golam ghazal joon
bad az modat ha belakhare omadam nazar bedam,vebloget 20.edame bede,rasti axhaye limin ham kheili khob bod,yekisgam vase film shekarchi shahresh bod,thanks.bye.


دیانا
ساعت17:18---22 بهمن 1390

وای اونی جونم دار شرمندم می کنی ها!!!!!

این چه حرفیه..وظیفمه



sania
ساعت1:15---22 بهمن 1390

آپممممممممممممممممم

آمد آمد..........دارم میام



sania
ساعت0:25---22 بهمن 1390

آخه غزل جان من موندم این یونگیه من چه هیزمی به تو فروخته...همینطور من...
چرا داری واسه من هوو جور میکنی؟ها؟ها؟ها؟

من هوو نمیخوااااااااااااااااااام..

چون خیلی دادشمو دوست دارم این کارو میکنم.........خودم براش زن میگیرم

توهم خوبیا ولی خب دیگه.......حالا گریه نکن ببین میتونم برای توهم یکی رو پیدا کنم



Fatemeh
ساعت16:29---21 بهمن 1390
وایی اونی نمیشه خودت ترفندی بلد نیستی که بشه...اخه این که معرفت نشد من تو رو لینکت نکرده باشم ولی تو منو لینک کرده باشی... در هر صورت من دوباره اپم یه سری بزن ممنون گلم

Fatemeh
ساعت12:50---21 بهمن 1390

وایی غزل جونم واقعا ببخشید گلم نمیدونم چرا قبلا تو قسمت پیوندهای وبلاگم مشکل داشتم واسه همین هرچی اسم وبلاگتو برای تبادل لینک میزدم نمیشد...سه بار زدم ولی نشد گلم...حالا یه بار دیگه میرم ببینم میشه ...خبرت میکنم دوست عزیزم....

پاسخ:باشه گلم مشکلی نیست



زهراممممم
ساعت21:14---20 بهمن 1390
سیلهامم – خوفییییی؟
من بعد قرن ها داستاننننن گذاشتم – هورااااااااااااا –
3 قسمت اولو گذاشتم – رمز داره –
123 رمزشه


زهرا
ساعت11:57---20 بهمن 1390
اِ.......به من خبر نمیدی؟!بـــــــــــــــــــاشه. این از هووم که اینجوریه.دیگه انتظار از کی داشته باشم؟

reza
ساعت13:18---19 بهمن 1390
khili khob bod

دیانا
ساعت23:08---18 بهمن 1390
وااای چه خوشگل بود....اونی جونم یهو چقد رفتم بالا!!(جونگ مین باید از خداش باشه دوستش داری!!)
پاسخ:وای جدی میگی........فعلا که مارو محل نمیزاره..خوبه.آفرین که یادم آوردی الان میام بازم میبرمت بالاتر.....


hamed
ساعت12:13---18 بهمن 1390
سلام اسم وبلاگ forsare دیگه پاک کردم در عوض گذاشتم darksrainbow رنگین کمان تاریکی ها.مرسی.حامد
پاسخ:کار خوبی کردی منم الان درستش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,سـاعت 17:59 نويسنده غــزلــ| |
i413141_11.gif (242×58)
Design:●▪.کدهای دُختَر پآریسی ●▪.