هیون


대한민국

کــرهــ یــ جــنــوبــیــ بــا دابــلــ اســ

خدایی دلم نیومد این عکسارو نزارم...یه چیز بگم؟؟؟

_من هیون و خیلی دوست دارم...البته ناگفته نباشه جونگمین وهم خیلی دوست دارم!!

 

 

وااااااااااااااااایمااااااااااااادر

خب دیگه فعلا بای..راستی نظر فراموش نشه

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت20:03---6 اسفند 1390

ببينم ديگه نبينما به شوفرمن با يه نظر ديگه نگاكني وگرنه به شوفرت جونگ مين ميگما

باش بابا...شوفرت ماله خودت جونگمین خودمونو عشقه...حالا یه بار اومدم یه تغییراتی در زندگی عشقیمون ایجاد کنیما....به جان خودم هووهام داشتن ترتیب یه جشنو میدادن که یکی از تو لیست هووهاشون حذف شد...ولی تو این خوشحالی رو از اونا گرفتی



مهسا
ساعت20:00---6 اسفند 1390

ميييسي چينگو جونم اپتو خيلي دوست دارم چون از عسسسسيس دلمه

خواهش میکنم......قربون شوهرت میرم که اینقدر خوشمله ها



مهسا
ساعت19:58---6 اسفند 1390

مييييييسي

خوااااااااااااهش



مهسا
ساعت19:57---6 اسفند 1390

عسسسسسيسم خيلي ماهه

اون که صددر هزار

مگه تا حالا شک داشتی 



مهسا
ساعت19:57---6 اسفند 1390

عكسسسس عزيز دلمو ديدم جو گير شدم

خوبه میدونی......شوخی کردم بابا



مهسا
ساعت19:56---6 اسفند 1390

اااااااااااااابااجازه ي كي از هيون عزيز دلم فداش بشم خوشت اومده شايد باور نكنيييي ولي خيلي عاشقشمممم مييسييييييي عكساتم عالي بود

خواهش.......چون دوستمی هیونم رو ول میکنم و میزارم باتو خوشبخت شه



لیلا
ساعت19:29---6 اسفند 1390

اولا سلام.
دوما با اجازه ی کی هیونو دوس داری؟
سوما عکسا بد نبود...
چهارما هیون خودمه!

بلههههههههههههههههههههههههه......ولی به جان خودم تازه فهمیدم هیون چه جیگریه 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,سـاعت 15:59 نويسنده غــزلــ| |
i413141_11.gif (242×58)
Design:●▪.کدهای دُختَر پآریسی ●▪.