مخفی


대한민국

کــرهــ یــ جــنــوبــیــ بــا دابــلــ اســ

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
رمزو به هیچکس نمیدم.....رازه.هههه

نظرات شما عزیزان:

JOOJOO MIN
ساعت5:40---11 مرداد 1391
سلام سایت عالیه فقط چطوری میشه راست کلیک کرد........؟من نمیدونم....
پاسخ:قرار نیست راست کلیک کنی که عزیزم


مریـــــــم
ساعت20:30---11 تير 1391

بخاطرتو پاک نکردم عزیزم...خودش گفت منم پاک کردم...کلی واسش زحمت کشیده بودما خدایی...ولی دیگه دیگه
جدی؟با باباشم حرف زدی؟
ایـــــــول به تو بابا
شارژگرفتی؟

آره.......آره رفتم گرفتم.......حسابم نصف شده.......نمیدونم چیکار کنم!!



زهراممممممم
ساعت13:18---11 تير 1391
ســـــــــــــــــــــــــلامم مم

باور كن من هر كاری میكردم نمشد ك برات نظر بگمارم

باشه برا تولدت حداقل یه دونه از این كیكا ك برا مرضی گرفتم برا توام میگیرم

خوبي؟؟؟
چه وبت بانمك شده
ههه - الان اين پستت سركاري بود


zahra
ساعت12:17---11 تير 1391

سلام عسیسم.خوبی؟من با آپ یونگ سنگ منتظر نظراتم
چرا بهم سر نمیزنی؟ها؟
حتمآ بیایا...
بای

اوممممدم........تو خودتم سر نمیزنی دیگهولی قول میدم دیگه از این به بعد بیام.......میسی که خفرم کردی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ شنبه 10 تير 1391برچسب:,سـاعت 15:20 نويسنده غــزلــ| |
i413141_11.gif (242×58)
Design:●▪.کدهای دُختَر پآریسی ●▪.